16 maja 2018

Wielkanoc 2018 – kampania „Idą Święta… o majonezie Mosso pamiętaj”

Szeroko zakrojona kampania reklamowa na Wielkanoc objęła outdoor oraz TV.

 

Po bożonarodzeniowym sukcesie kampanii pod tym hasłem, implementujemy je również na Wielkanoc. Ponieważ Święta Wielkanocne to nie tylko majonezy, ale i chrzany oraz oleje, hasło można łatwo zmodyfikować na „Idą Święta… o produktach Mosso pamiętaj!”.  

Świadome zakupy są ważne szczególnie w okresie przedświątecznym, gdy łatwo jest naruszyć domowy budżet. Dlatego produkty Mosso są tak często wybierane przez konsumentów – to doskonała jakość w rozsądnej cenie. Majonezy oraz oleje są produkowane wyłącznie z oleju rzepakowego, który sami tłoczymy metodą jedynie mechaniczną. Sukces osiągamy stawiając na bezpieczeństwo i jakość produktów. 

Podczas akcji wielkanocnej dostępne są atrakcyjne pakiety, standy produktowe i materiały POS, aby móc wystawić produkty w dodatkowych lokalizacjach. Drugim etapem kampanii jest komunikacja z konsumentem w stacjach telewizyjnych: Kuchnia +, Polsat Cafe, TVN Style.