Produkty Mosso w nowej odsłonie
Mosso Kewpie Poland Sp. z o.o. realizując nową strategię sprzedaży oraz chcąc dotrzeć do szerszego grona konsumentów wdraża sukcesywnie relaunch, tj. ponowne wprowadzenie na rynek popularnych i lubianych produktów w całkowicie zmienionej odsłonie.
Mosso Kewpie Poland Sp. z o.o. realizując nową strategię sprzedaży oraz chcąc dotrzeć do szerszego grona konsumentów, w tym tych znacznie młodszych i spoza obecnej grupy konsumentów, wdraża sukcesywnie relaunch, tj. ponowne wprowadzenie na rynek popularnych i lubianych produktów w całkowicie zmienionej odsłonie.
Główna zmiana polega przede wszystkim na wymianie słoika o pojemności 200 ml na bardziej nowoczesny, zmianie grafiki etykiet i litografii wieczka, która została wzbogacona o hasło marki „Jesteś Szefem Kuchni w Twoim domu!”.
Relaunch zaplanowany został zgodnie z kalendarzową okazją zakupową: w przypadku chrzanu będzie to Wielkanoc, a w przypadku musztardy celem będzie podbicie serc miłośników grilla. To nie koniec, ponieważ właśnie w tym samym czasie na półkach sklepowych pojawi się oferta całoroczna musztard w butelce PET. Również w sezonie grillowym dokonamy zmiany – ale już wyłącznie etykiet i wieczek – sosów, a w dalszej kolejności majonezów.
Obecnie wyjątkowo wyraźnie uwidaczniają się oczekiwania klientów w odniesieniu do naszej oferty, dynamicznie kształtuje się też świadomość konsumentów. Dlatego zdecydowaliśmy się dostosować produkt nie tylko do nowej strategii sprzedażowej, ale – co z niej wynika bezpośrednio i jest dla nas szczególnie ważne – do potrzeb zdecydowanie nowocześniejszego konsumenta. Wierzmy, że nowi nabywcy utożsamiają się także z nowym wyglądem naszych wyrobów oraz funkcjonalnością słoika, bardzo wygodnego w użyciu. Nasz konsument oczekuje od nas kreatywności, wysmakowanego obrazu i zapamiętywalnego konceptu perswazyjnego tradycji z twistem i taki produkt otrzymuje.
Finalnym celem zaplanowanych zmian jest wzorcowe budowanie ekspozycji i odpowiednie ich rozmieszczenie względem siebie, co pozwoli na znaczne zwiększenie widoczności produktów Mosso na półkach sklepowych i będzie nawiązywało wprost do fundamentu działań Mosso Kewpie Poland Sp. z o.o., czyli systematycznie wdrażanego programu Perfect Store, który spaja elementy MIX marketingu takie jak 5P: Product, Placement, POS, Promotion, Price.