GrilLOVE przyjemności od Mosso podbiją podniebienia Polaków
Wystartowała wiosenna kampania Mosso Kewpie Poland pod nazwą GrilLOVE przyjemności, której celem jest budowa świadomości oferty musztard i sosów oraz trial produktu wśród konsumentów, ze szczególnym uwzględnieniem produktów w butelce PET jako opakowań pasujących do okazji grillowej.
Sercem prowadzonych działań jest specjalnie przygotowany landing page: https://szefsmaku.pl/grillujzmosso/, gdzie na odwiedzających czeka darmowy e-book. Co w środku? Ponad 40 stron przepisów na dania z grilla! Od grillowanego karczku w marynacie musztardowo-piwnej do sałatki z kurczakiem i granatem! Wszystko podane w nowoczesnej, zrozumiałej formie i szacie graficznej. Przepisy zostały wzbogacone o możliwość wykorzystania produktów Mosso, aby zadowolić kubki smakowe wszystkich, jakże kochających wiosenne grillowanie, Polaków! To właśnie tu znajdą przepisy na smakowitą klasykę grillową oraz na nieoczywiste połączenia produktów, jeśli zechcą spróbować czegoś nowego.
Dodatkowym etapem działań marketingowych, których celem jest zwiększenie rotacji na półce, będzie specjalnie przygotowany konkurs #GrillujZMosso. Przeprowadzony zostanie na Instagramie i TikToku. Warunkiem uczestnictwa będzie zakup produktów Mosso oraz udostępnienie zdjęć lub wideo w mediach społecznościowych z ich wykorzystaniem. Elementem kampanii jest również współpraca z influencerami, których zadaniem będzie zainspirowanie swoich odbiorców autorskimi przepisami i zachęcenie do pobrania e-booka oraz udziału w konkursie #GrillujZMosso.
W ramach wiosennej kampanii marketingowej naszych musztard i sosów po raz pierwszy w tym okresie zdecydowaliśmy się na tak szeroki obszar działań. Realizujemy projekty z zakresu content marketingu, współpracy z influencerami i działań w social mediach. To jednak nie wszystko, ponieważ poprzednie realizacje pokazały jednoznacznie, że do grona skutecznych touchpointów należy również reklama display i obecność w aplikacjach zakupowych. Co naturalne, nie mogło nas zabraknąć w przestrzeni handlowej, stąd decyzja o in-store marketingu. Wszystko po to, aby Polacy poznali nas także w tej odsłonie i widzieli, że nasz portfel produktów to nie tylko jakże powszechnie ceniony przez konsumentów Majonez Napoleoński.