Bożonarodzeniowa kampania Majonezu Napoleońskiego Mosso
28 listopada 2022 wystartowała w internecie świąteczna kampania, której celem jest promocja użycia naszego majonezu w bożonarodzeniowych potrawach, a w szczególności w wypiekach!
Polacy, coraz częściej eksperymentując w kuchni, otwierają się na nieoczywiste połączenia produktów i smaków. Dlatego w ramach kampanii zachęcamy wszystkich miłośników – i nie tylko – majonezów do poszukiwań godnych mistrzów sztuki kulinarnej. W Internecie edukujemy i informujemy (między innymi przy wykorzystaniu naszego spotu), jak na wiele sposobów użyć majonezu. Prowadzone działania edukacyjne pokazują konsumentom, że majonez to nie tylko wytrawne dania tradycyjne, jak sałatka jarzynowa, ale także majonez do zapiekania w mięsie albo majonez w słodkich wypiekach. Te działania edukacyjne prowadzone są także w sklepach wybranych sieci handlowych: Kaufland, Carrefour, Auchan.
Nasi konsumenci to szefowie kuchni w swoich domach, dlatego inspirujemy ich każdego dnia. Czy makowiec z majonezem lub sernik z rosą nie brzmią intrygująco? Nawet tradycyjne ciasta można zrobić w nieoczywisty sposób i do tego zachęcamy naszych konsumentów.
Całokształt przedsięwzięć marketingowych obejmuje efektywne kanały digital, reklamy displayowe, działania przy półce w wybranych sieciach, działania contentowe, landing page oraz specjalny e-book, zrealizowany z DDTVN. “Sercem” kampanii, podobnie jak w jej poprzedniej edycji, jest serwis SzefSmaku.pl.
Życzymy Wam pysznych i “puszystych” Świąt!